Rozío, la dona que explica la seva història:

04.04.2021


La filla de Rocío Jurado trenca su silenci després de dir dir dir 25 anys a l'documental 'Rocío, explicar la veritat per seguir viva' | Carrasco relata com su exmarit utilitzava ALS SEUS Fills per atacar-la: «Em deia 'te'ls vaig a Treure i et van a odiar, filla de puta'»


«Mala mare»

- «M'han dit massa vegades mala mare. M'ho han dit en medios de comunicación, en programes de televisió ... I M'han FET sentir-me malament ».

- «Sempre han Donat per Vairac què AQUESTA persona (Antonio David Flores) ha dit sobre la meva. Mai se li ha qüestionat. Si jo no hagues tingut a els meus Fills al meu tot AIXÒ no m'hagués importat en absolut, però AIXÒ era el que ELLS rebé dia a dia i el que se'ls quedava a la ment, que era dolenta mare. Això és amb el que ELLS han crescut ».


Sobre el su exmarit, Antonio David Flores

- «Antonio David, Quan em retornava ALS Fills, em deia 'et van a odiar, te'ls vaig a Treure filla de puta, vaig a Fer que t'odiïn«.

- «A ell NOMÉS li importa ell, res més».

- «Els meus Fills han crescut amb su versión (la d'Antonio David Flores) i aquí és Comença a ver su crueltat. No li ha importat el benestar dels Seus Fills, mai. Tu no pots portar-li a una nena de 5 anys la figura materna. I Això és el que ha FET ».


AIXÒ DEMOSTRA UN DE TOTES LES VIOLENCIES MASCLISTES I LA IGUALTAT DE GÈNRE.


We can do it!♀️ © Lluitem contra les injusticies 2021
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar